2014年11月20日 星期四

PR 悲歌- 成日要疏肝

做我地PR呢行,客人至上,每個job都急到賴屎,所以情緒好易起伏(好似琴日個客已經左一星期既稿係臨出之前都仲要改野!!),為趕deadline可以OT達旦。朋友見我FB 成日去Event、試食、拍啲星仔,唔知以為我好疏肝,其實我個肝都唔知幾鬱結!

"疏肝疏肝" 大家成日都講,不過你又知唔知真正的意思?疏肝其實是中醫名詞,指調理肝臟的治法。肝與心情原來有莫大關係,嬲怒會令肝(火)旺,憂鬱會令肝鬱。所謂肝鬱是指因心情不暢而形成,自己的鬱怒會傷及肝臟,引起失眠,多夢,月經失調,便秘等等。所以嗰期壓力大,受客受嗰啲紅人氣,我就好靈,每次都會失眠加燥底。

所以點解識我的朋友睇我的FB,都見我成日榨汁飲話要排毒,唔知以為我真係好多毒!! 其實就係平時的壓力令肝氣鬱結,而需要多吃高維生素的食物,如:萍果,雪梨,香蕉,檸檬,火龍果等,不過當然你有時間都可以煲個靚湯啦,好似:合掌瓜蘿蔔瘦肉湯咁既好味又經濟,不過你真係好無時間的話,飲下玫瑰花茶、菊花茶都有不錯效果。如果嗰期真係好忙又好燥,我會用貽菊杞子沖蜜蜂飲,再食埋啲杞子,飲完等二日保證一粒眼屎都無!


 
**********************************************************************************
肝鬱其實女性居多,不過 not only 女性啦,but also 男性都有!

*不過「男屬陽,得氣易散;女屬陰,得氣多鬱。」,所以女人情緒會較起伏,
此乃結構性問題,所以孫生唔好成日話我咁易嬲啦!

沒有留言:

張貼留言