2015年1月4日 星期日

今年 Xmas Party 特別多

之前12月真的太忙, 又去了台灣, 又考試, 仲加上係屋企攪左兩次xmas party! 所以一直都沒update 呢度, sorry la..

今年係聖誕正日朋友來我家玩, 我可算是挑戰人體極限! 一人煮左個大龍鳳, 八個菜式, 加兩款飲品, 再來三款曲奇! 買菜用了三天, 前期預備用了兩天, 餐單想了一個小時, 真的勁勁勁!

朋友仔幫手畫的, 好美呢!
 
之前係 forum share左d相, 估唔到很多姐妹都想要我的餐單, 真的開心死, 不過我用手機係forum update好慢, 所以索性打上來, 好了, 而家就入正題啦! 係度會share 最多人問的菜色, 其他有機會再同大家share牙! ^^

首先是個個讚好食的五彩義大利沙津 

這個我是跟一本食譜做的, 不過書是台版 (叫家庭西餐自己做, 幾好的, 易整, so far 真的零失敗! ) , 有d材料名不是太明白, 要上網search先知, 所以重新打過比大家睇 (我自己亦改良左少少):

(三至四人分量)
材料: 
西蘭花 兩小棵
蜆殼粉 半包
葡萄乾 兩小盒
洋蔥 一個
椒紅甜 一個

汁料:
沙津醬 (普通卡夫奇妙醬, 我用低卡果隻) 一樽
白沙糖 一小茶匙
鹽 1/4茶匙
黑椒 1/4茶匙
 
步驟:
1.  西蘭花、紅甜椒、洋蔥切成丁,書是說西蘭花是生食的,不過西蘭花實在太多虫, 我就建議先用鹽用浸, 再落煲煮8分鐘先, 熟食始終比較安心
 
2. 之後再煮軟蜆殼, 落少許鹽大火滾至水滾後熄火擺8分鐘 
 
3. 把所有材料搗拌, 把汁料所有材料放進去搗勻, 即成
 
雪大概一小時就好正家啦 !!!!

之後係低脂好味道的乳酪焗薯

(三至四人分量)
材料: 
中型薯仔 4個
酸忌廉 240g (我會加少少原味乳酪(大概小半杯)下去, 焗出來會juicy一點)
烟肉 6-8片
車打芝士碎 50g
 
調味料:
鹽 1/4茶匙
黑椒 1/4茶匙
 
步驟:
1. 烟肉切丁, 煎脆後隔油備用 
 
2. 薯仔去皮切丁, 不要切得太細粒, 大概5cm左右, 否則煮淋後會爛, 就冇口感了, 大火滾至水滾後轉中火煮15分鐘, 中間要搗拌避免黏底
 
3. 把煮好的薯仔與酸忌廉, 監及黑椒搗好

4. 在烤盤中先舖好薯仔, 之後舖烟肉, 最後芝士碎

5. 預熱焗爐175度, 焗15-20 分鐘, 搞掂!

這是跟蘇玉華學的, 她出的美味舞台, 有d菜色真的很不錯

做法影了比大家睇


不過我沒加刁草, 個味都好好, 而且個汁我都係用意大利醋點都已經很好吃了!


再來是檸蜜雞翼,我是跟簡易食譜整的
 
 人妻小Tips
 
1. 不過可以提提大家想更入味,  可以用醃料除了蜜糖醃兩小時, 之後才加蜜糖醃半小時, 會更香更入味! 

2. 可買美國雞翼, 大隻點有咬口!

3. 用靚小小的蜜糖, 之前用d cheap cheap 的真的兩個馬子的事, 我之後都只會用有好多蜜蜂嬲個人果隻牌子 (唔記得咩名, 不過好多超市都有的! 我用開龍眼花蜜)
 
最近, 有人問我這個木盤在哪買, 我當然是淘寶啦!  淘寶是最好的! xd
 
 烤雞, 我也是上網找的, 食譜 here

 人妻小Tips
 
1. 味是好好的, 不過焗了好久好久都唔熟, 建議用烤雞用的鐵枝烤一小時, 應該會熟

2. 配料可分開焗, 可放多一點點橄欖油, 焗廿分鐘, 應該會好d, 跟食譜的會好乾!

一喝難忘Sangria, 我search左好耐, 篩選左好多個先搵到呢個,
佢同其他教法不同, 有小tips比到人
 
 人妻小Tips
1.食譜教的要加檸檬皮, 青檸皮同橙皮去浸, 不過我只加了前2種, 橙(會用3個, 2個榨汁, 1個浸)我是去皮才加, 好處是不會澀口, 而且飲落會啖啖橙肉, 口感非常好

2. 橙酒一定要用君度, 係一d烘焙店可找到, 60ml大概$30
3. 紅酒可於超市買一隻有腳板的來用, 又平又唔澀
4. 梳打我會改用蘋果味梳打, 果味會更夾更好飲! (好多地方都有, 我係超市買既)
 
 今次整的曲奇同水果茶不是太成功, 等我學成歸來再同大家share牙

***********************************************************
題外話:

今年都有佈置一下屋企, 覺得都幾靚, 都post來比大家睇下, 全部自己買料handmade家:

大部分都貼係門, 大門的聖誕圈圈真係好靚, 我好喜歡呢, 所有材料都當然是淘寶啦!!
 










不過xmas party 開心過後,我全身都比人打獲金咁, 你睇下呢堆野就知omg!




        










沒有留言:

張貼留言